Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

PIERWSZOLIGOWIEC

Dodano: 11/02/2020 - Nr 7 z 12 lutego 2020
Mały samochód, żeby dziś mieć sens, musi należeć do jednej z dwóch grup. Pierwsza z nich to urocze cudeńka, które zdobywają serca głównie kobiet i zniewieściałych mężczyzn. Można je zamówić w pastelowych kolorach z tapicerką w stylową kratę i cieszyć się gadżetami, które nic nie wnoszą do wygody czy jakości jazdy, lecz mile łechtają ego właściciela. Druga grupa to precyzyjni, zwrotni i sprytni zawodnicy, którzy nawet jeśli nie są szybcy i wszechstronni, to chcą takich udawać.  Konstruktorzy nie oczekują, że ktoś się zakocha w takich samochodach, ale doceni ich cechy użyteczne na co dzień. Do tej grupy zalicza się auto, w którym spędziłem zeszły tydzień – Suzuki Swift o pojemności 1,2 litra i mocy 90 KM. Jednostka ta dysponuje technologią podwójnych wtryskiwaczy na cylinder. Producent przekonuje, że to ogranicza emisję dwutlenku węgla, zużycie paliwa i zapewnia świetną dynamikę. Jak jest naprawdę? Emisji dwutlenku węgla nie byłem w stanie zmierzyć, ale paliwa samochód
     
20%
pozostało do przeczytania: 80%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze