Księgarnie bez „Krzyża Polskiego”

Dodano: 02/02/2011 - Nr 5 z 2 lutego 2011

Czterotomowe wydawnictwo „Krzyż Polski”, które swoim patronatem objęła „Gazeta Polska”, ilustrowane jest zdjęciami Adama Bujaka i opatrzone tekstami kard. prof. Stanisława Nagyego, ks. prof. Waldemara Chrostowskiego, prof. Andrzeja Nowaka i prof. Krzysztofa Ożoga.To nie był ich prezydent Wydawnictwo „Biały Kruk” nie może zrozumieć sytuacji, w której część dystrybutorów odmówiła rozprowadzania tej serii w księgarniach. Odrzucili oni taką możliwość, stwierdzając, iż krzyż jest teraz sprawą polityczną. Postąpili tak zarówno niektórzy właściciele dużych firm, jak i pomniejsi dystrybutorzy. Problemy wydawnictwa z właścicielami hurtowni i księgarń zaczęły się od wcześniej wydanego tytułu „Hołd Katyński”. Właściciele hurtowni i księgarń zakomunikowali wydawcy, że nie będą go rozpowszechniać. Można było wówczas od nich usłyszeć: „to nie był mój prezydent”. Mimo tworzonych przeszkód „Hołd Katyński” sprzedał się już w ponad stu tysiącach egzemplarzy. Podobna sytuacja ma miejsce
     
22%
pozostało do przeczytania: 78%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze