Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Koalicja

Dodano: 16/02/2011 - Nr 7 z 16 lutego 2011
Ostatnio na kanwie propozycji wyrobu PiSopodobnego, tzn. „Polska Jest Najważniejsza”, w trybie pilnym i na poduszkach, jak z paszportami Ryszarda Ochuckiego i Aleksandry Kozeł z „Misia”, w okresie vacatio legis, dzięki inicjatywie Senatu RP zakazano w kodeksie wyborczym umieszczania płatnych spotów wyborczych w mediach. Tryb przeprowadzenia zmian, które trwały całe sześć dni, stanowi nie tylko przykład skandalu legislacyjnego, ale także determinacji skleconej w tym celu koalicji, popierającej ów dziwaczny pomysł. PO, PSL, PJN i SLD mają dobre powody, by zakazać spotów reklamujących partie polityczne. Sprzeczne z zasadą wolności gospodarczej ograniczenia reklamy medialnej muszą, w naszym systemie prawnym, wynikać z okoliczności istotnych. Dlatego dla ochrony konsumentów nie wolno w telewizji czy radiu zachwalać mocnych alkoholi, papierosów, leków na receptę i broni palnej. Wszystkich tych towarów dotyczą, wynikłe z dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo publiczne, ograniczenia w sprzedaży
     
40%
pozostało do przeczytania: 60%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze