Lubella rośnie w siłę. Firma uruchomiła nowoczesny kompleks produkcyjno-logistyczny o wartości 130 mln zł

GOSPODARKA [NOWA INWESTYCJA POLSKIEJ GRUPY]

Lubella jest niekwestionowanym liderem na rynku makaronów w Polsce, posiada także szeroką ofertę innych produktów zbożowych m.in. płatków, mąk i kasz. Dzięki sfinalizowanej w maju inwestycji o wartości 130 mln zł, obejmującej uruchomienie nowoczesnego kompleksu produkcyjnego ze zautomatyzowanym centrum logistycznym, firma będzie jeszcze bardziej efektywna i elastyczna w reagowaniu na potrzeby partnerów handlowych, a co za tym idzie – konsumentów. Najnowsza inwestycja lubelskiej firmy, która jest największym polskim producentem makaronu, obejmuje budowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z infrastrukturą techniczną i instalacją nowoczesnej linii produkcyjnej oraz budowę zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania. Nowoczesne centrum logistyczne pomieści na 12 poziomach blisko 26 tys. miejsc paletowych. Wartość inwestycji to 130 mln zł. – Poza swoją wielkością, centrum imponuje także stopniem zaawansowania technologicznego, głównie nowoczesnych systemów
     
18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze