NRD-owska lekkoatletka z RFN-u

Dodano: 09/01/2018 - Nr 2 z 10 stycznia 2018

Motoryzacja [Mistrz kierownicy ucieka - BMW 525d Touring]

Tak sobie siedzę i myślę. Właściwie człowiekowi nie potrzeba więcej. Tu jest wszystko: dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, bluetooth, wygodne fotele, komfort i jednocześnie sportowe zacięcie. A jak trzeba, to wejdzie do środka i szafa ze szwedzkiego sklepu meblowego… Tak siedzę i myślę… i wbija mnie w fotel. Dwulitrowy diesel twin power turbo potrafi to zrobić. Nawet zamontowany w tak dużym aucie jak BMW serii 5 Touring, czyli kombi. Pomyślałem, że w nowy rok trzeba wjechać dobrym samochodem, i stąd wybór „piątki” Bawarczyków. Nie zawiodłem się, bo zawieść się nie mogłem. Już na papierze widać, że seria 5 musi doskonale jeździć. Prawie 3-metrowy rozstaw osi sugeruje, że nie będzie problemu z komfortem jazdy. A szeroko rozstawione koła zapewniają dobrą przyczepność. Mój egzemplarz miał trochę za małe koła (standardowe „17-tki”). Gdyby były większe, samochód byłby twardszy, można by bardziej poczuć cały majstersztyk inżynierów, lecz ogólnie, jeśli chodzi o odczucia z
     
25%
pozostało do przeczytania: 75%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze