Ćwierć miliona Polaków słucha Polskiego Radia 24

Halo, haloo, tu Warszawa, na falach Polskiego Radia 24! Tym kultowym już wezwaniem budzi naszych słuchaczy Grzegorz Jankowski. Do Doroty Kani przychodzą goście, których nie zawsze można usłyszeć w mediach głównego nurtu. Adrian Klarenbach z szelmowskim uśmieszkiem wpuszcza polityków czasami w bardzo cierniste maliny. Do tego polityczna rozmowa poranka o 7.35 oraz debata publicystów pomiędzy 8 a 9. A w niej m.in. Tomasz Sakiewicz, Jan Śpiewak, Michał Rachoń, profesor Kik i Jakub Majmurek z Krytyki Politycznej. Mamy też historyczny „Nos Kleopatry”, „Rozpruwacz kulturalny” Kuby Moroza i audycję o sztuce Magdaleny Ogórek.

Drugie radio informacyjne w Polsce zaczyna liczyć się w rozgrywce. Ma po roku działalności prawie połowę słuchaczy TOK fm. Stało się poważnym graczem. A co najważniejsze, jest radiem coraz lepszym.

Ponieważ pracuję w Polskim Radiu 24, mogłoby to, co piszę, wyglądać na autoreklamę. Ale tak nie jest do końca. Kiedy przyszedłem tam pod koniec maja, od miesiąca dyrektorował Paweł Badzio. Rok wcześniej, gdy zaproponowałem poprzedniemu zarządowi radia stworzenie informacyjno-publicystycznej anteny, Paweł współtworzył ze mną ten projekt, odpowiadając za tematykę gospodarczą. Niestety, projekt, choć oceniony dobrze, nie został wcielony w życie.

Dziś Polskie Radio 24 przebija się do świadomości Polaków. A słuchacze zaczynają doceniać dochowywanie staranności, oświetlanie konfliktów nie tylko z jednej strony oraz fakt, że transmitujemy na żywo wszystkie ważne dla Polaków wydarzenia.

Polskie Radio 24 jest w pełnym tego słowa znaczeniu medium publicznym. Realizuje ważną misję i dlatego nie wahałem się, by o nim napisać. Niech każdy człowiek zainteresowany polską debatą, życiem publicznym, społecznym i gospodarczym ma możliwość sprawdzenia nas. Może się zaprzyjaźnimy.

Aby nas posłuchać, wystarczy wpisać w przeglądarce „polskieradio.pl”, najechać kursorem na „Polskie Radio 24”, wybrać...
[pozostało do przeczytania 11% tekstu]
Dostęp do artykułów: