Promocja rządu PO – zapłaci podatnik

– Wszelkie inne rozliczenia nie będą podawane do publicznej wiadomości. Koszty cząstkowe tego budżetu objęte są klauzulą poufności wynikającą z kontraktów z podwykonawcami i artystami – przekazała nam Agnieszka Wolak z Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Również Kancelaria Premiera postanowiła nie ujawniać szczegółów finansowych. Nie podano nam dokładnej kwoty wypłaconej firmie Trio Management Corporate Finance za kuriozalną usługę wyceny marki „Polska Prezydencja” (ma jakoby być warta 82,5 mln zł). Poinformowano jedynie, że za to zlecenie wydane w 2009 r. przez istniejący jeszcze wówczas UKIE, firma otrzymała mniej niż 14 000 euro. Huczne powitanie polskiej prezydencji sfinansowano również z kasy stołecznego ratusza. Urząd miejski zapłacił za pokaz w Multimedialnym Parku Fontann. Przygotowanie tego jednorazowego widowiska kosztowało miasto ok. 100–120 tys. zł. Jeden z najdroższych elementów pokazu – film promujący prezydencję – wyprodukowało i dostarczyło MSZ. Wydatki na produkcję
     
58%
pozostało do przeczytania: 42%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze