Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Zmarginalizować agenturę wpływu

Dodano: 29/03/2016 - Nr 13 z 30 marca 2016
Patriotyczna tożsamość to dopiero fundament, na którym trzeba zbudować silne instytucje, dobrze finansowane, sprawnie zorganizowane i skutecznie przebijające się z dobrym obrazem o Polsce. Tkwienie pomiędzy Niemcami a Rosją nakłada na nas obowiązek stworzenia kontrwywiadu obywatelskiego, który będzie potrafił wskazać agentów wpływu ukrywających się pod płaszczem apolitycznych ekspertów i wszechstronnych autorytetów - O sposobach wykrywania i zwalczania dezinformacji z dr. Rafałem Brzeskim rozmawia Jakub Augustyn Maciejewski Czym różni się dezinformacja od kłamstwa? Niczym. Każda dezinformacja jest kłamstwem, żyjemy w cywilizacji kłamstwa. To kwestia odruchu – kłamie się natychmiast, w reakcji na pytania, sugestie, zarzuty. W języku marketingu wypadek samochodowy nazywa się „dekonstrukcyjnym efektem przyspieszenia ujemnego”. Unikanie określonych sformułowań jest kłamstwem. To samo dotyczy upadającego dziś dziennikarstwa, bo zamiast powiedzieć, że
     
8%
pozostało do przeczytania: 92%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze