Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

NUDZIARZ

Dodano: 27/10/2021 - Nr 43 z 27 października 2021

Emocje to słowo klucz w literaturze, show biznesie, mediach. Bez emocji nie ma oczekiwanego efektu, czyli zainteresowania. Jeśli książka, piosenka, film, serial czy co tam jeszcze nie wzbudza emocji, gdy odbiorca nie czuje, jakby znajdował się na psychologicznym rollercoasterze, to cała para poszła w gwizdek. Podobnie jest w motoryzacji.

Tu także produkt, najczęściej samochód, musi działać na wyobraźnię. Przecież takie marki jak Porsche, Lamborghini, Ferrari nie zrobiły kariery dlatego, że są nijakie. Nie stały się ikonami także dlatego, że są szybkie. Tylko właśnie dlatego, że widok tych samochodów wzbudza emocje, pobudza naszą wyobraźnię. Co widzimy, gdy patrzymy na porsche? Sukces! Potem siebie w towarzystwie pięknych kobiet na Lazurowym Wybrzeżu, podjeżdżających pod luksusowy hotel. A potem dopiero zauważamy fakt, że samochód ten potrafi być najszybszy ruszając spod świateł. Prędkość jest więc jedną z wielu składowych oddziaływania na emocje. Czy

     
25%
pozostało do przeczytania: 75%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze