Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

TURECKA ELEKTROMOBILNOŚĆ

Dodano: 14/01/2020 - Nr 3 z 15 stycznia 2020
Strategia to ważne pojęcie. A teraz w okresie transformacji, który przeżywa przemysł motoryzacyjny, dobra strategia to podstawa. Od niej zależy sukces lub porażka. Nawet nie wyobrażam sobie stresu, jaki przeżywał Elon Musk, rzucając wyzwanie wielkim, gdy uruchamiał produkcję elektrycznej Tesli 3, która stanowi konkurencję dla samochodów premium, czyli BMW serii 3 (nomen omen), Audi A4 i Mercedesowi klasy C.  Mimo początkowych zawirowań amerykańska „trójka” staje się na wielu rynkach liderem sprzedaży wśród zasilanych bateriami aut. Więc uruchomienie produkcji porównywalnego cenowo samochodu elektrycznego, który stał się alternatywą dla spalinowych limuzyn segmentu D, było trafionym pomysłem. Lecz także ryzykownym. Znacznie ostrożniej postępuje Renault, który na rynku chińskim oferuje tani i bardzo zgrabny miejski model K-ZE. Po okresie testowym w Państwie Środka firma zaczęła przebąkiwać coś o możliwości sprzedaży tego auta na Starym Kontynencie. To, wydaje się,
     
20%
pozostało do przeczytania: 80%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze