Pociąg do dobrej pracy. Budimex zwiększa zatrudnienie pracowników z doświadczeniem kolejowym i teletechnicznym

Budimex realizuje coraz więcej kontraktów na zlecenie kolei. Ich liczba sprawia, że firma nie tylko plasuje się już na 2. miejscu wśród największych generalnych wykonawców kolejowych w kraju, ale również prężnie rozwija się jako pracodawca.

W tej chwili firma pracuje nad największymi kontraktami kolejowymi w kraju, tj.: LK7 Otwock–Lublin, E-59 Poznań–Szczecin, modernizacja węzła kolejowego Port Gdynia, CMK Idzikowice, E30 Trzebinia–Krzeszowice. Ich łączna wartość to ponad 4 mld zł.
Do realizacji zaplanowanych inwestycji firma potrzebuje ekspertów wielu specjalności. Tworząc nowe stanowiska pracy, oferuje kandydatom atrakcyjne warunki zatrudnienia, premie, opiekę medyczną, szkolenia, benefity socjalne i szerokie możliwości rozwoju.
Budownictwo to jeden z najbardziej chłonnych rynków, jeśli chodzi o zapotrzebowanie na pracowników. Eksperci szacują, że na tym rynku brakuje od 50 do 100 tys. pracowników. Bez względu na specjalizację czy szczebel zatrudnienia dynamicznie poszukiwani są fachowcy w dziedzinie kolejnictwa – sektora rozwijającego się szczególnie intensywnie. W związku z nowymi inwestycjami, Budimex do pracy na kolei potrzebuje obecnie ok. 100 osób, m.in. w województwie małopolskim, mazowieckim, lubelskim, łódzkim, czy pomorskim. Najbardziej cenni są eksperci, tacy jak kierownicy robót torowych, trakcyjnych czy teletechnicznych, majstrowie robót torowych, inżynierowie, a także specjaliści ds. harmonogramowania czy rozliczeń.
– Zarobki w budownictwie kolejowym w Budimeksie plasują się powyżej średniej rynkowej, a ich wysokość wciąż stanowi jeden z najważniejszych czynników przyjęcia oferty pracy – mówi Cezary Mączka, członek zarządu Budimeksu SA, dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. – To dobra wiadomość dla kandydatów, zwłaszcza że Budimex poza stabilnym zatrudnieniem i zachęcającym wynagrodzeniem oferuje im również wiele innych benefitów – dodaje. Osoby pracujące w firmie mogą liczyć m.in. na opiekę...
[pozostało do przeczytania 36% tekstu]
Dostęp do artykułów: