Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Miłość (nie) od pierwszego wejrzenia

Dodano: 08/10/2019 - Nr 41 z 9 października 2019
Proces tworzenia samochodu jest bardzo złożony. Wiadomo, że nowe rozwiązania konstrukcyjne trzeba nie tylko sprawdzić na modelach komputerowych, ale także w ekstremalnych warunkach. Potem należy zaprojektować nadwozie i testować je w tunelu aerodynamicznym. Opracować wnętrze i wykazać się fantazją przytłumioną nieco przez księgowych, którzy nie pozwolą użyć w nowym modelu fikuśnych przełączników, tylko każą zastosować stare, sprawdzone z poprzednich modeli. Żeby było taniej w produkcji. W dużym skrócie i uproszczeniu przemknęliśmy przez proces tworzenia nowego samochodu. Jednak gdy produkt jest już gotowy, do akcji wkraczają specjaliści z zupełnie innej branży, których zadaniem jest wymyślić patent na to, żeby odróżnić samochód od innych, które przecież mają podobne silniki, cztery koła i klimatyzację. Dlaczego więc nasz samochód jest wyjątkowy? To właśnie zadania dla specjalistów od reklamy. W ostatnim okresie jedną z najlepszych robót wykonali ci, którzy pracują
     
21%
pozostało do przeczytania: 79%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze