Sport promuje marki. Polskie firmy wspierają zawodników

Dodano: 17/09/2019

XXIX Forum Ekonomiczne w Krynicy [Sponsoring sportowy]

Finansowanie drużyn oraz sportowców może być udanym narzędziem promocji. Uczestnicy jednej z debat tegorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy dyskutowali na temat finansowania sportu ze strony państwa i biznesu. W opinii ministra sportu, Witolda Bańki, sport to doskonała promocja – nie tylko kraju, ale też postaw fair play, dlatego sukcesywnie są zwiększane nakłady na ten cel. – Jedna z najistotniejszych kwestii to synergia. Dziś stworzyliśmy model współpracy ze spółkami skarbu państwa, dzięki czemu zawodnicy otrzymują dodatkowe środki i mogą skupić się na tym, co najważniejsze – treningu – bez obawy o finanse – dodał Bańka. Minister podkreślił, że w sporcie najważniejsze jest długofalowe myślenie oraz efektywność i transparentność wydatkowania środków. – Tylko tego typu podejście może przynieść trwałe rezultaty – uważa minister. – Dobre wyniki to efekt codziennych treningów i ciężkiej pracy – stwierdziła Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora
     
33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze