NIETANIA LINIA LOTNICZA

Motoryzacja [Mistrz kierownicy ucieka - Renault Espace Initiale Paris]

Koniec roku szkolnego, początek wakacji. Ruszyły już rodzinne kawalkady nad morze, jeziora, wielu rodziców odwiozło dzieci do dziadków na działki. Ja też ruszyłem w ostatni weekend w Polskę, ale do pracy. Wraz z żoną prowadzimy po raz kolejny trasę koncertową „Lata z radiem”. Muszę powiedzieć, że żałuję, iż w czasie tych wojaży nie będziemy przemierzali kraju samochodem, który właśnie testowałem. Poczułem się w nim jak pilot samolotu. Siadając na miejscu kierowcy i dotykając dźwigni zmiany biegów wyglądającej jak wolant, ma się ochotę powiedzieć niczym kapitan statku powietrznego: „Włączyła się sygnalizacja, zapiąć pasy, za chwilę będziemy startować, wszystkie systemy sprawdzone”. A jest ich na pokładzie co niemiara. System kół skrętnych 4 Control powoduje większą zwrotność renault. Układ Electronic Dumper Control steruje siłą tłumienia amortyzatorów. Dzięki temu samochód zachowuje się niczym kanapa na kółkach lub… jakby płynął. No niestety, dla miłośników bardziej
     
25%
pozostało do przeczytania: 75%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze