Nic nie działa jak igrzyska. Igrzyska wielką szansą dla Polaków

Dodano: 13/02/2018 - Nr 7 z 14 lutego 2018

Dodatek olimpijski [Polska reprezentacja]

Za kilka dni w Korei Południowej rozpoczynają się zimowe igrzyska olimpijskie. Dla sponsorów PKOl to świetny nośnik reklamy. Z badań przygotowanych przez LOTTO wynika, że nie ma drugiej tak popularnej imprezy sportowej, a Kamila Stocha czy Justynę Kowalczyk kojarzy prawie każdy Polak. W kwestii popularności Kamil Stoch może równać się tylko z Robertem Lewandowskim. Z sondy przeprowadzonej przez Totalizator Sportowy wynika, że Stocha zna aż 98 proc. respondentów. Drugie miejsce zajmują Justyna Kowalczyk i Piotr Żyła (97 proc). Wysoko znaleźli się również pozostali skoczkowie. Dawida Kubackiego czy Macieja Kota zna 9 na 10 ankietowanych. Sportowców kochamy, bo dzięki nim przeżywamy wielkie emocje. Ponad połowa badanych stwierdziła, że czuje wielkie wzruszenie, słuchając Mazurka Dąbrowskiego w czasie dekoracji polskich sportowców. Podczas poprzednich igrzysk w Soczi polski hymn był grany czterokrotnie. Dwa złote medale zdobył Kamil Stoch, a bezkonkurencyjni w swoich
     
39%
pozostało do przeczytania: 61%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze