Polskie firmy inwestują w rozwój. Krajowe wyroby rozpoznawalną marką jakości

Gospodarka \ Kongres 590

Podczas tegorocznej edycji Kongresu 590 prezesi największych polskich spółek Skarbu Państwa spotkali się podczas panelu dyskusyjnego „Championi Polskiego Biznesu. Giganci polskiego biznesu na rynkach międzynarodowych”. Uczestnicy opowiedzieli o sposobie na udaną ekspansję zagraniczną i przedstawili wyzwania, z jakimi zmagają się w realizacji swoich strategii. ORLEN, jako globalny gracz na rynkach paliwowych, tworzy warunki, by polskie małe i średnie firmy mogły z nim współpracować. Istnieje wiele obszarów kooperacji biznesowej, ponieważ mniejsze firmy potrafią znakomicie uzupełnić ofertę dużych uczestników na rynku międzynarodowym, a wspólna praca pozwala osiągnąć efekt skali – mówił Wojciech Jasiński, prezes zarządu PKN ORLEN podczas panelu. Jako przykład udanej współpracy prezes Jasiński podał zaopatrzenie należących do koncernu stacji paliw, zarówno w Polsce, jak i w Niemczech czy w Czechach, gdzie liczba dostawców rośnie. Dla niektórych mniejszych przedsiębiorstw
     
35%
pozostało do przeczytania: 65%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze