Zwariujemy!

Dodano: 27/07/2022 - Nr 30 z 27 lipca 2022

Felieton [Myśli nienowe]

Operacja prania mózgów trwa już całe dekady. Wystarczy pójść do kina, by się o tym przekonać. Już w czasie bloku reklam człowiek ze zdumieniem ogląda spot banku BNP Paribas, w którym dzieci muszą odpowiedzieć na pytania spoza kadru, próbując znaleźć żeńskie formy od słów takich jak kierowca itd. 

Maluchy (w wieku chyba przedszkolnym) usiłują, szukają, wynajdują jakieś rozwiązania typu „kierowczyni”. A potem pada hasło w stylu: „Próbujmy wszyscy używać feminatywów”. Pierwsze, co mnie zatrzęsło, gdy zobaczyłem ten reklamowy tworek, to fakt, że zaangażowano do niego i zmanipulowano dzieci. Jednym słowem, jakieś dzieciaki stały się narzędziami szerzenia lewackiej ideologii przez bank. Drugie, co mnie ciągle zaskakuje i przeraża, to fakt, że za kwestie ideologiczne wzięły się firmy, które powinny być w tym względzie „przezroczyste” – jak banki czy producenci samochodów. Otóż jako użytkownik samochodu wcale nie mam ochoty stać się elementem kampanii LGBT, wcale

     
60%
pozostało do przeczytania: 40%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze