Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Fenomen Ekipy Friza

Dodano: 18/08/2021 - Nr 33 z 18 sierpnia 2021

Karol „Friz” Wiśniewski to jedna z najpopularniejszych postaci polskiego YouTube’a. Założona przez niego Ekipa bywa określana mianem pierwszych polskich celebrytów internetowych. Dziś, głównie za sprawą lodów produkowanych przez firmę Koral, są też rozpoznawani przez starsze pokolenie, głównie rodziców dzieci, dla których przeszukują sklepowe chłodnie w poszukiwaniu upragnionych lodów. Na czym tak naprawdę polega sukces Ekipy Friza?

Nagrali hiphopową płytę „SEZON 3”. Pierwszy singiel „3KIPA” po ponad miesiącu od premiery zebrał 40 mln wyświetleń na YouTube. O Ekipie Friza zrobiło się naprawdę głośno z powodu współpracy z firmą Koral. Limitowana edycja lodów Ekipa błyskawicznie znika ze sklepowych chłodni. Po sieci krążą filmiki, na których dzieci i młodzież niemal biją się w sklepach o sorbetowe lody ze strzelającą polewą. W serwisie Allegro można kupić papierki po tych lodach – ich ceny wahają się od kilku złotych do stu tysięcy, co wskazuje, że jest to

     
17%
pozostało do przeczytania: 83%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze