Lewackie media w służbie Obamy

Nie bez znaczenia są też tygodniki „Time” i „Newsweek”. Do medialnego establishmentu należałoby też zaliczyć amerykańską telewizję publiczną PBS i dwie kablowo-satelitarne telewizje informacyjne – CNN i MSNBC. Stacje radiowe są w USA zazwyczaj lokalne i bardzo zróżnicowane. Przeważająca większość programów informacyjnych i artykułów w MSM, przynajmniej od lat 60., przejawia tzw. lewicową wrażliwość, polegającą na promowaniu modnych, lewicowych osobistości i dogmatów, takich jak np. dawniej globalne ochłodzenie, a obecnie globalne ocieplenie.Mainstreamowe standardy Większość dziennikarzy amerykańskiego głównego nurtu trzyma się jednak pewnych standardów. Oczywiście promują swój światopogląd poprzez dobór tematów czy zadawanych w studiu pytań, ale praktycznie niemożliwe jest, aby swoje przekonania uzewnętrzniali bezpośrednio, krytykując np. w serwisach społecznościowych czy na Twitterze jedną ze stron politycznego sporu, co w Polsce jest już praktyką powszechną. Gdyby
     
13%
pozostało do przeczytania: 87%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze