Jak mądrze walczyć o ochronę życia. Nasze asy w rękawie

Kraj [Obrona życia, aborcja, media]

Organizacje, które promują „mocny przekaz”, powinny przemyśleć strategię, bo część z nich przynosi więcej szkody niż pożytku. Nie ma wątpliwości, że obecnie należy skoncentrować się na przekazie pozytywnym lub neutralnym, a niemal zrezygnować z kontrowersyjnych akcji, które wywołują złe emocje i zrażają Polaków do słusznych idei.

Z jednej strony do świadomości społecznej coraz bardziej trafiają idee hospicjów perinatalnych, z drugiej – środowiska lewicowo-liberalne co rusz licytują się, kto przedstawi bardziej liberalny projekt prawa aborcyjnego. Dla części feministek propozycja aborcji do 12. tygodnia autorstwa PO jest za mało liberalna, bo obraża kobiety, które muszą konsultować swoją decyzję z psychologiem i lekarzem. Jakie jest dziś stanowisko Polaków w sporze o ochronę życia? 

Wyniki sondaży dotyczących stosunku Polaków do aborcji wynikającej z przesłanki, na temat której wypowiadał się TK, nie napawają optymizmem. W jednym z nich, z początku

     
13%
pozostało do przeczytania: 87%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze