Brudne oblicze zagranicznych mediów. Dlaczego aparatczyk PZPR Edward Miszczak pytał o Katyń?

fot. PAP/KALBAR
fot. PAP/KALBAR
Temat numeru [PRL, TVN, „Fakt”, brak dziennikarskich standardów]
Przed II turą wyborów prezydenckich media będące własnością kapitału zagranicznego usiłowały wpłynąć na wynik wyborów w Polsce. Niechlubną palmę pierwszeństwa w tej dziedzinie odegrał „Fakt” – dziennik wydawany przez niemiecko-szwajcarski koncern Ringier Axel Springer. Aktywna w krytyce prezydenta Andrzeja Dudy była też stacja TVN. Jej właścicielem jest amerykański nadawca – Discovery, którego szef wspiera Demokratów. Kluczowe role w TVN odgrywają ludzie związani z postkomunistami. Ujawniamy dziś nowe informacje na temat wpływowej postaci tej stacji od jej początków – Edwarda Miszczaka. TVN to telewizja założona przez osoby zarejestrowane przez Służbę Bezpieczeństwa jako Tajni Współpracownicy tej służby – Jana Wejcherta (TW „Konarski”) oraz Mariusza Waltera (TW „Mewa”), który w latach
6%
pozostało do przeczytania: 94%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@www.gazetapolska.pl

W tym numerze