Znak polskiej jakości. „Proudly made in Poland”. Polskie produkty za granicą pod wspólnym logo

Dodano: 27/11/2018 - Nr 48 z 28 listopada 2018

Kongres 590 [Polskie browarnictwo]

Browary działające w naszym kraju zaprezentowały podczas Kongresu 590 znak promujący polskie marki piwa. Będą nim wyróżniane piwa wysyłane i sprzedawane za granicą. Znak „Proudly made in Poland” ma podkreślać najwyższą jakość warzonego u nas napoju z pianką. Jest to wspólna inicjatywa Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego (ZPPP) – Browary Polskie oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH). – Piwo z Polski trafia obecnie do 80 krajów na całym świecie. Jesteśmy jego trzecim producentem w Europie. Wartość jego eksportu wzrosła o 340 proc. od chwili przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Rocznie eksportujemy ponad 3,3 mln hl piwa, najwięcej do Holandii i Niemiec. W ubiegłym roku łączna wartość piwa sprzedanego do tych dwóch krajów wyniosła 150 mln zł – poinformował podczas Kongresu 590 Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny ZPPP – Browary Polskie. – Szukaliśmy pomysłu, na zdyskontowanie tego niewątpliwego sukcesu. Nasza inicjatywa wpisuje się w strategię
     
24%
pozostało do przeczytania: 76%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze