Polska jako centralny hub logistyczny. Jedwabny Szlak szansą na rozwój e-commerce

Gospodarka [Kongres 590]

Poczta Polska musi z dużymi podmiotami z Chin współpracować. Naszym celem jest objęcie roli lidera e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. Najważniejszy z paneli dyskusyjnych odbywających się na stoisku Strefy Wolnego Słowa podczas Kongresu 590 dotyczył największej inwestycji, jaka połączy Europę z Azją – mowa o Jedwabnym Szlaku. – Chiny, Polska, Kazachstan, zapewne Rosja, Gruzja, może USA i UE – zastanawiał się Tomasz Sakiewicz, mówiąc o przyszłych uczestnikach tego projektu. – Już w tej chwili inwestowane są miliardy dolarów, choć sam Jedwabny Szlak jeszcze nie zaczął funkcjonować. Chciałbym porozmawiać o usługach e-commerce. To wszelkie usługi i towary, które możemy zamawiać za pośrednictwem Internetu, a nawet za pomocą Internetu realizować. Czy Jedwabny Szlak ma w ogóle szanse na powstanie? Jest projektem realnym czy mrzonką? – Nowy Jedwabny Szlak został ogłoszony w 2013 r. przez przewodniczącego
     
31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze