Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Czerwiec w tym roku mało tęczowy

Dodano: 17/06/2025 - Nr 25 z 18 czerwca 2025

Państwo jako normalni ludzie chyba nie zauważyli, że w sklepach, w instytucjach i w internecie nie ma tęczowych flag i tęczowych motywów, choć czerwiec jest dla środowisk LGBT „miesiącem dumy” i wytężonej propagandy na rzecz własnych przywilejów. I ta zmiana nie jest przypadkowa, bo aktywiści LGBT na świecie mają ogromne problemy finansowe i wizerunkowe. Czy to stały trend?

Jeszcze w zeszłym roku to szaleństwo było widać na każdym kroku i nawet w internecie nie można było obejrzeć serialu bez grafik i forsowanej sztucznej radości z powodu „miesiąca dumy gejowskiej”. W wielu sklepach rozwieszano dyskretnie lub demonstracyjnie tęczowe motywy, a przecież w Polsce i tak realizowano to skromnie i jakby z obawą przed reakcją opinii publicznej. Na Zachodzie tęczowi aktywiści – i to z najbardziej radykalnych odłamów – robili to w programach dla młodzieży, dla kobiet, dla mężczyzn – wszędzie. Niektóre korporacje zmieniały swój brand – Pepsi wprowadziła tęczę na puszkach, a jeden z 

     
12%
pozostało do przeczytania: 88%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów oraz lektora na gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas [email protected]

W tym numerze