Rządowe miliony dla kolegi Boniego

Przetargi \ Ministerstwo zapłaci agencji za promocję... powietrza

Agencja Profile, w której zarządzie zasiada znajomy i były wspólnik Michała Boniego, wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na kampanię dotyczącą czystego powietrza. Budżet działań reklamowych wynosi 3,5 mln zł. W ostatnim czasie Profile zdobyła także inne lukratywne kontrakty 3,5 mln zł – tyle kosztować będzie przygotowanie ogólnopolskiej kampanii informacyjnej, która ma przekonać Polaków, jak ważne w ich życiu jest... czyste powietrze. Przetarg wygrało konsorcjum dwóch agencji – Profile i BringMore Advertising. Ta naprawdę spora kwota wyda się jeszcze większa, gdy uświadomimy sobie, że nie zawiera ona zaplanowania oraz wykupienia czasu reklamowego w radiu i telewizji – tym zajmie się bowiem zwycięzca osobnego przetargu. „Ogólnopolska crossmediowa kampania informacyjno-promocyjna ma pokazać, jak powietrze wpływa na zdrowie człowieka i stan środowiska. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, radiu i internecie” – tak kosztującą podatników 3,5 mln zł akcję
     
18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze