Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Omówienie wykresów

Dodano: 31/07/2013 - Nr 31 z 31 lipca 2013
Fig. 8. Obliczona trajektoria dla przypadku a. – Utrata tylko końcówki skrzydła (pomarańczowe kółeczka/ linie), dla przypadku b. – Utrata końcówki skrzydła plus utrata dodatkowa, jak pokazuje Fig. 1 na str. 5 (niebieskie kółeczka/linie). Proszę zauważyć, że jednostka centralna (CPU) komputera pokładowego (FMS) blokuje się 75 m przed miejscem rozbicia się samolotu lecącego na wysokości 15 m (skorygowana wysokość barometryczna). Obliczony kąt obrotu dla przypadku b., gdy samolot przelatywał nad szosą, wynosił około 90°, a kąt końcowego obrotu wynosił około 150°. Fig. 8 pokazuje trajektorię obliczoną dla obu przypadków. Ani trajektorie poziome, ani trajektorie pionowe nie pasują do podanych w raporcie [MAK] wartości dla przypadku a) (Utrata tylko końcówki skrzydła) – podczas gdy obie pasują dobrze do przypadku b) (Dodatkowa utrata skrzydła).   Legenda fotografii – trajektoria dla lotu tylko z utraconą końcówką skrzydła – zarejestrowana przez fms cpu (gps) katastrofalna utrata mocy –
     
17%
pozostało do przeczytania: 83%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze