Omówienie wykresów

Fig. 8. Obliczona trajektoria dla przypadku a. – Utrata tylko końcówki skrzydła (pomarańczowe kółeczka/ linie), dla przypadku b. – Utrata końcówki skrzydła plus utrata dodatkowa, jak pokazuje Fig. 1 na str. 5 (niebieskie kółeczka/linie). Proszę zauważyć, że jednostka centralna (CPU) komputera pokładowego (FMS) blokuje się 75 m przed miejscem rozbicia się samolotu lecącego na wysokości 15 m (skorygowana wysokość barometryczna). Obliczony kąt obrotu dla przypadku b., gdy samolot przelatywał nad szosą, wynosił około 90°, a kąt końcowego obrotu wynosił około 150°. Fig. 8 pokazuje trajektorię obliczoną dla obu przypadków. Ani trajektorie poziome, ani trajektorie pionowe nie pasują do podanych w raporcie [MAK] wartości dla przypadku a) (Utrata tylko końcówki skrzydła) – podczas gdy obie
14%
pozostało do przeczytania: 86%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@www.gazetapolska.pl

W tym numerze