W 2022 roku powinniśmy zaobserwować znaczny skok w wynikach

Turystyka [Strategia i rozwój Polskiego Holdingu Hotelowego]

Jestem przekonany, że punktem zwrotnym dla turystyki będą wprowadzone na początku przyszłego roku szczepionki antycovidowe. Prawdopodobnie pierwsza połowa przyszłego roku pozwoli nam rozpocząć odbudowę segmentu biznesowego. Uważam również, że okres wakacyjny będzie przynajmniej tak udany jak tegoroczny, biorąc również pod uwagę funkcjonowanie bonu turystycznego – mówi Gheorgh Marian Cristescu. Z prezesem Polskiego Holdingu Hotelowego, rozmawia Maciej Pawlak

Pandemia koronawirusa spowodowała znaczące ograniczenia w funkcjonowaniu m.in. branży hotelarskiej, a także pasażerskich przewozów lotniczych. Jak w obecnej sytuacji ocenia Pan sytuację branży hotelarskiej w Polsce? Jak pandemia wpłynie na tegoroczne wyniki Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH)? 

Faktycznie branża hotelarska jako jedna z pierwszych branż biznesowych odczuła skutki kryzysu związanego z pandemią. Bierze się to stąd, że firmy redukują liczbę wyjazdów służbowych oraz

     
12%
pozostało do przeczytania: 88%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze