ELEGANTKA NAD MORZEM

Motoryzacja [Mistrz kierownicy ucieka - Suzuki Vitara 1.4 Elegance]

Vitara jest dobra i tania. Tak napisałem kilka miesięcy temu, gdy miałem okazję zapoznać się z samochodem wyposażonym w silnik 1.0 (111KM). Pochwalę się, że cały ubiegły tydzień spędziłem nad morzem, ciesząc się bajeczną pogodą i testując Suzuki Vitarę z napędem na cztery koła i silnikiem 1.4 o mocy 140 KM. Ta wersja już nie jest tak tania, ale dobra. A nawet lepsza. Choć ma oczywiście swoje wady. (…) Ten wielokropek ma oznaczać czas, w którym zastanawiałem się, czy najpierw mam napisać o zaletach, czy też o niedoskonałościach samochodu. Doszedłem do wniosku, że zacznę od wad. Po pierwsze, samochód jest wąski, co sprawia, że staje się na autostradzie podatny na podmuchy wiatru. Ma także dziwną przypadłość objawiającą się tym, że przy wyższych prędkościach zaczyna myszkować po drodze. Prawdopodobnie wynika to z tego, że konstruktorzy osadzili wysoką bryłę na podwoziu odpowiadającym klasie B. Rozstaw osi to zaledwie 2,5 m, szerokość to niecałe 1,80 m. Samochód ma nieco
     
21%
pozostało do przeczytania: 79%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze