„Grot” na podbój Ameryki. Polski akcent na prestiżowych targach

Dodano: 20/02/2018 - Nr 8 z 21 lutego 2018

Obrona narodowa [TARGI ZBROJENIOWE]

Wchodząca w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej Fabryka Broni „Łucznik” sukcesywnie buduje swoją pozycję na zagranicznych rynkach. W styczniu spółka z Radomia zaprezentowała swoje produkty na prestiżowych targach broni strzeleckiej i akcesoriów „SHOT Show 18”, które odbyły się w amerykańskim Las Vegas. „SHOT Show” to coroczne targi strzeleckie, organizowane w USA nieprzerwanie od 1979 r. Od tego czasu zbrojeniowa impreza zawitała do wielu amerykańskich miast (m.in. do Atlanty, Dallas, Nowego Orleanu czy San Francisco). W 2010 r. zdecydowano jednak, że stałą lokalizacją targów będzie Las Vegas w stanie Nevada, a konkretnie centrum kongresowe Sands Expo, uznawane za jedno z najbardziej prestiżowych tego typu miejsc na świecie. Każdego roku w styczniu ściągają do niego miłośnicy branży strzeleckiej z całego świata. W ostatnich latach targi „SHOT Show” zgromadziły blisko 300 tys. osób, chcących zapoznać się z trendami technologicznymi w branży strzeleckiej oraz nowymi
     
26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze