Jak Niemcy wybierali nam prezydenta. Dobry Trzaskowski, zły Duda

Jeszcze nigdy stronniczość polityczna mediów z niemieckim kapitałem nie była tak widoczna. „Fakt” i „Newsweek” – wydawane przez koncern Ringier Axel Springer (RAS) – otwarcie włączyły się w polską kampanię prezydencką, promując Rafała Trzaskowskiego i zohydzając opinii publicznej Andrzeja Dudę. Tymczasem w radzie fundacji Friede Springer, wdowy po Axelu Springerze i przyjaciółki Angeli Merkel, zasiadają m.in. były prezydent Niemiec z CDU oraz Joachim Sauer, mąż Angeli Merkel.   „Gazeta »Fakt«,...
[pozostało do przeczytania 92% tekstu]
Dostęp do artykułów: