Chcą wprowadzić edukację seksualną (z)bocz(o)nymi drzwiami

Podczas gdy obwoźne trupy radykalnych środowisk homoseksualistów najeżdżają kolejne miasta pod pretekstem parad równości, gdy nie milkną głosy protestu organizacji prorodzinnych wobec tych manifestacji, zupełnie niepostrzeżenie realizowana jest operacja, której skutki mogą być o wiele poważniejsze niż obnoszenie się po ulicach miast ze swoimi zaburzeniami.

W Warszawie, w ramach budżetu obywatelskiego, zgłoszono projekt realizacji edukacji seksualnej opiewający na kwotę prawie 4,7 mln zł. Zgłaszająca osoba, kryjąca się pod nickiem „Anna8484”, opisuje projekt bardzo ogólnikowo. Dowiadujemy się, że zajęcia mają być dobrowolne, przeprowadzone w szkołach podstawowych, w domach kultury i przestrzeni sąsiedzkiej. Wspomina się o warsztatach dla dzieci z udziałem pary edukatorów, o dyżurach „latarników” i, co ciekawe, uzasadnia konieczność przeprowadzenia projektu, by uzupełnić lukę, jaka jest w obowiązkowych programach szkół. Na stronie twojbudzet.um.warszawa.pl pod wnioskiem wywiązała się dyskusja, w której przyparta do muru autorka projektu nie była w stanie wskazać, gdzie jest ta „luka” i po co wydawać tak olbrzymią kasę na zadania, które są kompetencją rodziców i są już realizowane w obecnej podstawie programowej. Ciekawie też przedstawia się kosztorys. Godzinę pracy edukatorów wyceniono na 150 zł, a ewaluatorzy mogą zarobić po 70 tys. zł rocznie. Na reklamę projektu przeznaczono 100 tys. zł. Nie mam wątpliwości, że jest to element politycznego programu radykalnych środowisk homoseksualistów. Zapowiedzi prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego i podpisanie Karty LGBT to jedno. Tymczasem zgarniając ogromną kasę, bocznymi drzwiami, można demoralizować dzieci w ramach budżetu obywatelskiego. Sprawa nie jest przesądzona. Od nas zależy, czy projekt przejdzie. Do 8 sierpnia trwa ocena wniosków, potem będzie głosowanie. Do urzędu miasta można zgłaszać swoje opinie (koniecznie trzeba to robić w formie papierowej za pokwitowaniem), a następnie...
[pozostało do przeczytania 4% tekstu]
Dostęp do artykułów: