Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Dobre bo polskie. Polska gospodarka może być marką

Dodano: 25/06/2019 - Nr 26 z 26 czerwca 2019
Nie ma lepszego miejsca na rozmowę o roli patriotyzmu w budowaniu silnej polskiej gospodarki niż Zjazd Klubów „Gazety Polskiej”. Tradycyjnie pierwszy dzień wydarzenia poświęcono sprawom gospodarczym. Krótkie wystąpienie miał minister finansów Marian Banaś, a zwieńczeniem tego dnia była debata ekspercka na temat budowy siły polskich marek. Debata gospodarcza to już niemal tradycyjna część Zjazdów Klubów „Gazety Polskiej”. W tym roku dyskusja prowadzona przez znanego i lubianego Adriana Stankowskiego obracała się wokół tworzenia silnych polskich marek. Rolnictwo polską perłą Do dyskusji o polskich markach wprowadził wszystkich Rafał Antczak, wiceprezes zarządu nadzorujący Obszar Bankowości Przedsiębiorstw, Analiz i Administracji Banku PKO BP. – Marki są związane z krajami, w których się tworzą i służą do promowania tych krajów. (…) Kraje, które są silne, potrafią te marki tworzyć. Kraje, które są słabe, tych marek nie mają. (…) Bez dobrych marek
     
15%
pozostało do przeczytania: 85%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze