Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Biedronka Obywatelska

Dodano: 04/08/2015 - Nr 31 z 5 sierpnia 2015
Ostatnie wypowiedzi i działania polityków PO zapewniły portugalskiej sieci Biedronka reklamę wartą 7 mln zł. Związki polskiego establishmentu z koncernem Jeronimo Martins, właścicielem sieci Biedronka, świadczą o tym, że ta darmowa promocja wcale nie musiała być przypadkowa 7,2 mln zł – tyle według Instytutu Monitorowania Mediów warta była reklama, jaką zafundowali Portugalczykom z Jeronimo Martins premier Ewa Kopacz i resort spraw zagranicznych. Przypomnijmy: szefowa PO stwierdziła w telewizji publicznej, że „warzywa w Biedronce są super”, natomiast MSZ postanowił wręczyć dyrektorowi organizacyjnemu Jeronimo Martins Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi RP. Wcześniej o tym, że robi zakupy w Biedronce, informował publicznie ówczesny premier Donald Tusk – co, podobnie jak ostatnie wypowiedzi Ewy Kopacz, wywołało protesty Polskiej Izby Handlu. Czy portugalska sieć dyskontów znajduje się pod szczególną ochroną rządzących? „Za wkład w rozwój gospodarczy Polski, tworzenie
     
17%
pozostało do przeczytania: 83%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów oraz lektora na gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas [email protected]

W tym numerze