Mazowsze musi się wpisać w sieć komunikacyjną kraju. Komplementarny port lotniczy dla regionu powstaje w Radomiu

Lotnisko Chopina musi stać się portem przesiadkowym, maksymalizować tego typu ruch w Warszawie. I to jest równocześnie klucz do sukcesu CPK. Oznacza to, że na razie dla wielu pasażerów nie będzie wyboru: czy lecieć z lotniska Chopina, a może z jakiegokolwiek innego, tylko: lecieć właśnie z Chopina czy w ogóle nie lecieć – z Mariuszem Szpikowskim, prezesem Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL), dyrektorem Lotniska Chopina w Warszawie, rozmawia Maciej Pawlak

Gdzie znajdują się granice rozwoju Lotniska Chopina w Warszawie, pękającego już obecnie w szwach?
Dosyć konsekwentnie i trafnie je już określiliśmy. Wynikają one zarówno z
[pozostało do przeczytania 84% tekstu]
Dostęp do artykułów: