Pranie mózgów czy rzetelna informacja

Dodano: 08/05/2012

Ponad połowa Polaków za atomem? Na zakończenie swoich wyjaśnień resort szczerze przyznał: „MG ma nadzieję, że w wyniku kampanii ponad połowa Polaków świadomie opowie się za budową elektrowni jądrowych w naszym kraju”. Z wyjaśnienia biura prasowego ministerstwa dowiadujemy się m.in., że „MG wybrało wykonawcę kampanii w przetargu publicznym. Najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym i merytorycznym złożyło konsorcjum firm Partner of Promotion, Migut Media i Maxus-Warszawa. Umowa z wykonawcą została zawarta 2 grudnia 2011 r. Kampania potrwa 2,5 roku i będzie kosztować 18 mln 286.414 zł brutto. Celem kampanii jest dostarczenie Polakom aktualnych i rzetelnych informacji na temat energetyki jądrowej: zasad funkcjonowania elektrowni jądrowej, jej wpływu na środowisko i zdrowie, efektywności energetyki jądrowej, systemów zabezpieczeń, które zostaną zastosowane w pierwszej polskiej siłowni tego typu”. (…) W kampanii wykorzystany zostanie szeroki wachlarz środków
     
16%
pozostało do przeczytania: 84%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze