Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Kampania zmarnowanych szans

Dodano: 25/10/2011 - Nr 43 z 26 października 2011
Nietrafione billboardy Źle przyjęte zostały pierwsze billboardy z hasłem „Premier Jarosław Kaczyński”. Przypominał on wyborcom nieprawdziwe w istocie, lecz medialnie upowszechnione, stereotypy mówiące o złych rządach lidera PiS, atmosferze strachu, podsłuchach, niedemokratycznym wykorzystywaniu tajnych służb, wszędobylskim CBA itp. Zatem działał przeciwskutecznie do zamiarów, straszył niezdeklarowanych politycznie i słabo zorientowanych wyborców powrotem politycznego awanturnictwa, skandali i kreowanym przez nieprzychylne media wizerunkiem dyktatora. Zaprezentowane niedługo później hasło: „Polacy zasługują na więcej” było niefortunnie dobrane i sprzedane. Na billboardach pojawiało się obok nazwy partii, co w sumie oznaczało, że Polacy zasługują na więcej PiS-u. Sztabowcy odkryli tę pułapkę, ale w internecie zdążyło się zaroić od niewybrednych komentarzy. Dziennikarze odkryli także, że niemal identycznym hasłem posługiwała się Liga Polskich Rodzin podczas kampanii
     
20%
pozostało do przeczytania: 80%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze