Odbudowa i ekspansja polskiego przemysłu

Dodano: 24/05/2016 - Nr 21 z 25 maja 2016

Zewnętrzne rynki zbytu \ Jak zwiększyć szansę na rozwój

Najlepszym sposobem promocji Polski jest wspieranie dobrych polskich firm i marek, to jedno  z przesłań   debaty  „Globalna ekspansja europejskiej gospodarki”,  która odbyła się w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Kraje europejskie, w tym i Polska, stoją przed wielkim wyzwaniem, jak zdynamizować swoje gospodarki,  aby skutecznie konkurować na globalnym rynku z takimi potęgami jak USA czy Chiny. Szans na rozwój trzeba szukać poprzez wykorzystywanie potencjału własnych gospodarek, jak i ekspansji na rynki azjatyckie, afrykańskie.  – Wydaje się, że potencjał Polski nie jest w pełni wykorzystany. Dotychczasowe motory wzrostu wyczerpują się. Dlatego potrzebne są nowe bodźce rozwojowe, które sprawią, że nasza gospodarka będzie rozwijała się szybciej – mówił uczestniczący w debacie  Jerzy Kwieciński, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju. Maciej Witucki, prezes zarządu, Work Service SA, uważa, że  trzeba wyszukiwać nisze, w których polscy producenci
     
39%
pozostało do przeczytania: 61%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze