Sorry, taki mamy system!

Dodano: 28/01/2014 - Nr 5 z 29 stycznia 2014

Autostrady \ Budowa kluczowego odcinka A-4 potrwa trzy razy dłużej, niż planowano

Wicepremier, minister infrastruktury i rozwoju Elżbieta Bieńkowska zderzyła się czołowo z problemami resortu transportu. Klimat sparaliżował koleje, a spór z wykonawcą zatrzymał prace na budowie dwóch kluczowych odcinków autostrad. Już od dawna były na nich opóźnienia, ale teraz kontrakty całkiem zerwano. Nawet Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która uważa, że w budowie dróg odnosi sukcesy, przyznaje, że w tym przypadku ponieśliśmy porażkę W połowie stycznia zerwano kontrakty na budowę odcinków A1 ze Strykowa do Tuszyna i A4 z Rzeszowa do Jarosławia. „Dotychczasowi wykonawcy doprowadzili do bardzo dużych opóźnień i zakończenie budów z tym wykonawcą stało się niemożliwe.” – mówi „GP” wicedyrektor GDDKiA Tomasz Rudnicki. Generalna Dyrekcja planuje ogłosić w połowie lutego nowy przetarg na kontynuację prac na tych odcinkach, ale już wiadomo, że ich ukończenie po raz kolejny opóźni się. Wicedyrektor Rudnicki tłumaczy: „Nowe postępowanie przetargowe na odcinek
     
18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze