Nekrofilia w wersji soft

Dodano: 24/10/2012 - Nr 43 z 24 października 2012

Jeden z producentów trumien postanowił zaszokować swoich odbiorców i dostać się przebojem w najlepszy czas antenowy. Dlatego wypuścił na rynek kalendarz, w którym jego produkty reklamowane są przez nagie modelki w dziwacznych, niekiedy wyuzdanych pozach (o ich charakterze najlepiej świadczy fakt, że przed wejściem na stronę internetową, na której się znajdują, widnieje ostrzeżenie, iż jej zawartość przeznaczona jest dla osób powyżej 18. roku życia). TVP uznała, że pomysł jest tak świetny, iż trzeba go zareklamować o 8.30 rano w programie „Pytanie na śniadanie”. Aby przy sobotnim śniadanku nawet dzieci mogły się zapoznać z nekrofilią w wersji soft. Wszystko to oczywiście w szczytnym celu wywołania dyskusji. Nad czym? – może zapytać jakiś zapyziały konserwatysta. – Jak to? – odpowiada dynamiczny szef działu sprzedaży. – Po to, by rozbić zgubny mit o tym, że trumny czy śmierć mają cokolwiek wspólnego z religią, ze szczególnym uwzględnieniem katolicyzmu, i że reklama jest dźwignią handlu
     
23%
pozostało do przeczytania: 77%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze