Mimo silnej konkurencji na polskim rynku usług pocztowych nasz narodowy operator zajmuje na nim ważną pozycję, a ambitne plany mają ją jeszcze wzmocnić.
W dobie dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii Poczta Polska inwestuje w platformę cyfrową, choć dba także o rozwój sieci placówek i wzrost liczby doręczycieli. Takie zadania ujęto w strategii na lata 2018–2022. Silny akcent kładzie też na współpracę z administracją państwową, na e-commerce i logistykę międzynarodową. Dzięki zmianom Poczta chce powiększyć wpływy z usług międzynarodowych 2,5-krotnie, a z obszaru usług logistycznych nawet 5-krotnie. W 2021r. całkowite przychody Poczty mają sięgać 7 mld zł.
W dobie dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii Poczta Polska inwestuje w platformę cyfrową, choć dba także o rozwój sieci placówek i wzrost liczby doręczycieli. Takie zadania ujęto w strategii na lata 2018–2022. Silny akcent kładzie też na współpracę z administracją państwową, na e-commerce i logistykę międzynarodową. Dzięki zmianom Poczta chce powiększyć wpływy z usług międzynarodowych 2,5-krotnie, a z obszaru usług logistycznych nawet 5-krotnie. W 2021r. całkowite przychody Poczty mają sięgać 7 mld zł.