Poczta Polska w cyfrowym świecie. Poczta wzbogaca ofertę o innowacyjne rozwiązania

Technika [Usługi]

Mimo silnej konkurencji na polskim rynku usług pocztowych nasz narodowy operator zajmuje na nim ważną pozycję, a ambitne plany mają ją jeszcze wzmocnić. W dobie dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii Poczta Polska inwestuje w platformę cyfrową, choć dba także o rozwój sieci placówek i wzrost liczby doręczycieli. Takie zadania ujęto w strategii na lata 2018–2022. Silny akcent kładzie też na współpracę z administracją państwową, na e-commerce i logistykę międzynarodową. Dzięki zmianom Poczta chce powiększyć wpływy z usług międzynarodowych 2,5-krotnie, a z obszaru usług logistycznych nawet 5-krotnie. W 2021r. całkowite przychody Poczty mają sięgać 7 mld zł. Poczta zamierza osiągnąć ten cel instalując także automaty pocztowe, z których o dowolnej porze odebrać można zamówioną przesyłkę. Pierwsze takie urządzenia już się pojawiły. Automaty Poczty Polskiej pozwalają użytkownikom na odbiór paczki w ciągu 7 dni. Kierując się dobrem swoich klientów Poczta wybiera
     
26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze