Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

CSR w Polsce ma się coraz lepiej. Zasady etyczne i dobre praktyki ekonomiczne kształtują pozytywny wizerunek firmy

Dodano: 03/07/2018 - Nr 27 z 4 lipca 2018
W 2011 r. Komisja Europejska przedstawiła komunikat, zawierający nową definicję społecznej odpowiedzialności biznesu. Co ciekawe, z definicji zniknęło określenie „działania dobrowolne”. Jeden z ważniejszych bloków tematycznych Forum Wizja Rozwoju został poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu, z ang. Corporate Social Responsibility (CSR). Coraz częściej innowacyjne zarządzanie uwzględnia włączanie do działań przedsiębiorstw projektów oraz inicjatyw z tego zakresu. Idee CSR koncentrują się nie tylko na aspektach ekonomicznych przedsięwzięć, ale przede wszystkim mają na uwadze uwarunkowania społeczne i środowiskowe. Świadome organizacje biorą na siebie odpowiedzialność za wpływ swoich decyzji i działań na otoczenie i interesariuszy, zapewniając przejrzyste i etyczne postępowanie. W dzisiejszych czasach CSR realizowany jest zarówno przez podmioty gospodarcze, jak i samorządy oraz organizacje non-profit. CSR w Polsce Chociaż niektórzy eksperci twierdzą, że CSR w
     
19%
pozostało do przeczytania: 81%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze