Czarnecki w radzie nadzorczej „GP”?

Fake news

Jak podaje serwis niezalezna.pl, dziennikarze portalu onet.pl wprowadzili czytelników w błąd, twierdząc, jakoby wiceprzewodniczący PE był przewodniczącym... rady nadzorczej spółki wydającej „GP”. Rzecz w tym, że tygodnik ani jego wydawca rady nadzorczej nie mają i nigdy nie mieli. O kompromitacji dziennikarzy Onetu poinformował na Facebooku redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz. – Onet popada w coraz większy obłęd. Mianował Czarneckiego szefem rady nadzorczej, której nie ma – mówi portalowi niezalezna.pl, zwracając uwagę, że to nie pierwsze podobne „rewelacje” tego portalu. – Swego czasu już mianował mnie szefem Telewizji Polskiej. Widać wyraźnie, że brakuje mu źródeł informacji i stąd taki „news” – dodał. Ryszard Czarnecki od kilkunastu dni znajduje się pod medialnym i politycznym pręgierzem ustawionym przez środowiska sprzyjające opozycji. Powodem są słowa, którymi w rozmowie z portalem niezalezna.pl skomentował występ europosłanki PO Róży Thun w
     
34%
pozostało do przeczytania: 66%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze