Mniejsi doradcypoza nawiasem

Przede wszystkim doświadczenie Aby uzyskać taki status, należy wypełnić wniosek o wpis na listę autoryzowanych doradców dostępny na stronie internetowej NewConnect. Kluczowe kryterium oceny kompetencji wnioskodawcy stanowi doświadczenie danej firmy i osób nią zarządzających, a kwestią podstawową, weryfikowaną w trakcie procedury przyznawania statusu doradcy, jest ustalenie, czy dana firma zapewni ciągłość działania i rzetelnego wypełniania regulaminowych zadań. Należą do nich bieżące doradztwo emitentowi na rynku NewConnect oraz pomoc w wypełnianiu przez spółkę obowiązków informacyjnych, którym podlegają spółki publiczne. Jedną z podstawowych zmian w regulaminie stanowi wykluczenie spośród podmiotów mogących ubiegać się o status doradcy osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Po zmianach doradcą może być wyłącznie „firma inwestycyjna lub inny podmiot będący spółką prawa handlowego”. Jednocześnie wymóg posiadania statusu spółki prawa handlowego nie ma
     
23%
pozostało do przeczytania: 77%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze