Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Kształtowanie nowoczesnych konsumentów

Dodano: 11/06/2019 - Nr 24 z 12 czerwca 2019
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa jest instytucją zadaniową. Do jego głównych zadań należy prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych oraz popularyzowanie polskiej żywności wysokiej jakości. Wszystkie działania KOWR są realizowane w oparciu o wykorzystanie znaku graficznego/hasła „Polska smakuje”. Chodzi o zbudowanie jednej rozpoznawalnej dla konsumentów marki polskiej żywności, która będzie gwarantem smaku i synonimem produktów spożywczych najwyższej jakości, a także odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa na żywność zdrową, wytwarzaną w oparciu o tradycyjne technologie i sposoby produkcji. Działania KOWR są oparte z jednej strony na idei zintegrowanej i spójnej promocji w ramach wyznaczonego w „Strategii promocji żywności Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi” kierunku polityki promocyjnej polskiej żywności, z drugiej zaś na znajomości panujących trendów, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb konsumentów, producentów i rolników.  Prowadzone są one
     
31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze