MLEKOVITA – DUMA POLSKIEJ GOSPODARKI. SUKCES POLSKIEJ MARKI

Dodano: 07/11/2017 - Nr 45 z 8 listopada 2017

DODATEK SPECJALNY { SMAK TRADYCJI I INNOWACYJNOŚCI }

Zaczęło się w 1928 r. od małej spółdzielni mleczarskiej w Wysokiem Mazowieckiem. Zakład zatrudniał 30 osób i zajmował się wyłącznie produkcją serów i masła. Z tej małej spółdzielni wyrosła największa firma mleczarska Europy Środkowo-Wschodniej, oparta w 100 proc. o polski kapitał. MLEKOVITA zatrudnia dziś 5 tys. pracowników i cieszy się renomą najcenniejszej marki w sektorze produkcyjnym polskiej gospodarki. To nowoczesny lider perfekcyjnie łączący smak tradycji z innowacyjnością. Firma oferuje dziś ponad 1000 produktów – to największy wybór nabiału w Polsce i w Europie. Produkty MLEKOVITY są rozpoznawalne i doceniane nie tylko w Polsce, ale również w Europie i na świecie. Zaufanie konsumentów zagranicznych przyczyniło się do osiągnięcia przez firmę pozycji największego polskiego eksportera produktów mleczarskich. MLEKOVITA ma pozwolenie na eksport swoich produktów do 144 krajów na wszystkich kontynentach (28 państw Unii Europejskiej i 116 poza UE), posiada 17
     
8%
pozostało do przeczytania: 92%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze