Światowa prasa o Polsce

Polacy są gotowi na luksusy Condé Nast International uruchomi w przyszłym roku polską edycję magazynu o modzie „Vogue” (...). Ale dlaczego firma uważa, że akurat teraz jest właściwy czas na zainteresowanie się polskim rynkiem (…)? – Kluczowy jest dynamiczny rozwój polskiego rynku towarów i usług luksusowych oraz gospodarki w ostatnim czasie – wyjaśnia Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast ds. nowych rynków, nadzorująca rozwoju marki. (…) Z pewnością nowy tytuł zadebiutuje w ciekawym momencie, gdy kraj byłego bloku wschodniego zaczyna prężyć muskuły na europejskiej scenie. Jako jeden z nielicznych krajów w Europie Polska przeszła bez szwanku przez Wielką Recesję, wychodząc na szybko rosnącą gospodarkę, broniącą się przed spowolnieniem, którego doświadczyła eurostrefa. Mateusz Morawiecki, wicepremier i minister rozwoju i finansów, posunął się w niedawnym wywiadzie do stwierdzenia, że Polska została „jednym z beneficjentów brexitu” i dodał, że międzynarodowi
     
18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze