Światowa prasa o Polsce

Dodano: 04/04/2017 - Nr 14 z 5 kwietnia 2017

Drastyczny przekaz okładki „GP” Niemieccy politycy w mundurach Wehrmachtu, niemiecka hegemonia w Europie i polski kandydat na stanowisko szefa Rady Europejskiej, który jest sterowany przez kanclerz Niemiec: krzywe obrazki, bezpodstawne zarzuty części polskiej prasy, zwłaszcza tej prorządowej. Ostatnio do takich metod szczególnie często ucieka się „Gazeta Polska”. Prawicowe pismo, które utrzymuje tzw. Kluby – prorządową grupę działaczy, także w Niemczech: Berlinie, Hamburgu i Frankfurcie nad Menem – umieściło na okładce zdjęcie wagonu polskiego tramwaju, z którego wychodzi Angela Merkel, a w tle napis „Tylko dla niemieckich pasażerów”. Była to aluzja do niemieckiej okupacji Polski podczas drugiej wojny światowej. Powodem dla tak drastycznego przekazu była reelekcja 9 marca Donalda Tuska, byłego premiera Polski i członka liberalno-konserwatywnej PO, na stanowisko szefa Rady Europejskiej. Wystąpił on przeciwko woli rządzącej w Warszawie, narodowo-konserwatywnej partii PiS. Dziennik „Die
     
19%
pozostało do przeczytania: 81%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze