Pozycjonowanie firmy Google jako najskuteczniejsza metoda marketingu

mat. pras.
mat. pras.

Ostatnie pandemiczne lata przekonały wielu przedsiębiorców działających stacjonarnie, że migracja do internetu nie tylko ma sens w czasie lockdownów, ale także że może stanowić główne źródło dochodu, kiedy już skończą się burzliwe dla gospodarki czasy. Aby jednak czerpać korzyści ze sprzedaży online trzeba najpierw dotrzeć na szczyt listy wyników wyszukiwarki Google. Dlatego właśnie poniżej postaramy się przedstawić dwa najważniejsze trendy pomagające w batalii o pozycje.

Publikuj odpowiednie treści i zyskuj widoczność

Rozpoznawalność marki zależy w obecnym momencie od wielu czynników, najważniejszym z nich jest jednak język i forma jakimi ta posługuje się w codziennej komunikacji z publicznością. Wedle algorytmu EAT Google spogląda dziś głównie na ekspertyzę, autorytet i wiarygodność danej firmy. Wszystkie te aspekty w naturalny sposób łączą się ze strategią content marketingową. Co najważniejsze, pisane przez naszych specjalistów teksty powinny być dłuższe niż te spotykane u konkurencji – od dłuższego już czasu możemy zaobserwować premiowanie przez wyszukiwarkę artykułów przekraczających 2000 słów, wydłużenie tekstów nie może jednak odbywać się kosztem ich jakości merytorycznej. 

Dodatkowo pozycjonowanie firmy w Google to proces opierający się na treściach sporządzanych przez fachowców w danej dziedzinie. Tego rodzaju specjalizujących się copywriterów i redaktorów znajdziemy w sprawdzonych agencjach marketingu internetowego, gdzie tak jak we wrocławskim AFTERWEBIE pracują oni w zespołach, aby zaopatrzyć Waszą witrynę w teksty jakich nie znajdziemy u konkurencji! Dzięki odpowiedniej treści internauta poczuje się bezpiecznie i obdarzy nas zaufaniem, co z całą pewnością pozwoli nam zmienić go w lojalnego klienta.

Strategią content marketingowa
Strategią content marketingowa
źródło: https://unsplash.com/photos/7tXA8xwe4W4

Żelazna zasada mobile first i jej konsekwencje dla pozycjonowania

O tym, że w kolejnych latach smartfony będą miały coraz większy udział w ruchu internetowym wiemy już od dawna. Z tego też powodu gigant z Moutain View ostatecznie przechodzi na indeksowanie mobilne, oznajmiając deweloperom WWW i całemu światu, że odtąd najważniejsze będzie to, jak dana witryna radzi sobie ze światem urządzeń przenośnych. Oczywiście liczyć będzie się na tym polu wciąż tak zwane techniczne SEO, ale z większym naciskiem położonym na doświadczenie użytkownika (UX) naszej mobilnej strony. Responsywny projekt powinien szybko się ładować, mieć odpowiedni czas reakcji na działanie użytkownika, a także być adekwatnie zoptymalizowany wizualnie. Te trzy faktory przy uwzględnieniu bezpiecznego połączenia będą nam w stanie zagwarantować wyższą pozycję w rankingu stron.

Kampania Google Ads i konwersje powinny iść ze sobą

Reklama Google AdWords to obok pozycjonowania najskuteczniejszy sposób promowania firmy w internecie. Profesjonalne kampanie AdWords są narzędziem niezwykle precyzyjnym umożliwiającym dotarcie tylko do użytkowników potencjalnie zainteresowanych danym towarem lub usługą. Kampanie Google Ads na etapie tworzenia w segmencie kierowania umożliwiają także wykluczenie wybranych przez Nas terenów lub skorzystanie z opcji wyświetlania, które pomogą w jeszcze lepszym dopasowaniu przekazu reklamowego do potencjalnych Klientów. Nie mniej jednak każda forma reklamy wymaga pomocy specjalisty. Dlaczego warto współpracować z doświadczonymi Partnerami Google.