TVP zwleka z emisją filmu o Smoleńsku

Film „Anatomia upadku” został dołączony do tygodnika „Gazeta Polska” 16 stycznia. Od tego czasu cieszy się ogromną popularnością i bije kolejne rekordy, czego przykładem może być dwukrotna emisja dokumentu w TV Puls. Mimo że telewizja nadała film bez wcześniejszych zapowiedzi, z dnia na dzień, to – według Wirtualnych Mediów – miał on dotrzeć do niemal 2 mln 800 tys. widzów. – W czasie emisji „Anatomii upadku” TV Puls zanotowała średni udział w rynku w grupie komercyjnej 7,91 proc. i średnią oglądalność minutową 551 736 widzów. Jest to do tej pory drugi wynik w tej grupie – poinformował nas Dariusz Dąbski, prezes Zarządu telewizji Puls. Film poprawił wynik w kolejnej emisji, a widziało go
[pozostało do przeczytania 84% tekstu]
Dostęp do artykułów: