Zdzikot: Musimy być aktywni na polu e-usług, bo inaczej wypadniemy z rynku

Gospodarka [Wywiad]

Nowelizujemy naszą dotychczasową strategię, by odpowiadała realiom rynkowym. Do końca roku te prace się zakończą. Wśród jej filarów przewidujemy szeroko rozumianą cyfryzację i związane z nią usługi oraz jeszcze bardziej niż dotąd aktywne uczestnictwo w rynku KEP, czyli przesyłek kurierskich i paczkowych związanych z rozwojem rynku e-commerce – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej. Z Tomaszem Zdzikotem rozmawia Tomasz SakiewiczPół roku pandemii minęło. Już wiemy, jak wpływa to na działalność instytucji. Dziś Poczta Polska jest zupełnie inna, niż była jeszcze pół roku temu. Słyszeliśmy już o „śmiercionośnych kopertach”, które nie okazały się śmiercionośne. Jak zmieniła się przez ten czas instytucja, którą Pan kieruje? Tych kilka miesięcy globalnej pandemii zmieniło bardzo wiele także w Polsce. Również na rynku, na którym działa Poczta Polska. Bardzo wiele procesów przyspieszyło. Część była zauważalna już wcześniej. Mam na myśli przede wszystkim
     
7%
pozostało do przeczytania: 93%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze