Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Zdzikot: Musimy być aktywni na polu e-usług, bo inaczej wypadniemy z rynku

Dodano: 28/09/2020 - Nr 40 z 30 września 2020
Nowelizujemy naszą dotychczasową strategię, by odpowiadała realiom rynkowym. Do końca roku te prace się zakończą. Wśród jej filarów przewidujemy szeroko rozumianą cyfryzację i związane z nią usługi oraz jeszcze bardziej niż dotąd aktywne uczestnictwo w rynku KEP, czyli przesyłek kurierskich i paczkowych związanych z rozwojem rynku e-commerce – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej. Z Tomaszem Zdzikotem rozmawia Tomasz Sakiewicz Pół roku pandemii minęło. Już wiemy, jak wpływa to na działalność instytucji. Dziś Poczta Polska jest zupełnie inna, niż była jeszcze pół roku temu. Słyszeliśmy już o „śmiercionośnych kopertach”, które nie okazały się śmiercionośne. Jak zmieniła się przez ten czas instytucja, którą Pan kieruje? Tych kilka miesięcy globalnej pandemii zmieniło bardzo wiele także w Polsce. Również na rynku, na którym działa Poczta Polska. Bardzo wiele procesów przyspieszyło. Część była zauważalna już wcześniej. Mam na myśli przede wszystkim
     
7%
pozostało do przeczytania: 93%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

Maciej Pawlak
Maciej Pawlak

W tym numerze